Skip to content
Orimattilan Vesi
      • Päivystysnumero:

        0400 494 431
      • Etusivu
      • Ajankohtaista
      • Vesihuolto
      • Asiakaspalvelu
      • UKK
      • Lomakkeet
      • Linkit
      • Yhteystiedot

        Etusivu » Asiakaspalvelu

        • Mittareiden luenta
        • Liittyminen vesi- ja jätevesiverkostoon
        • Hinnastot
        • Toimitus- ja sopimusehdot
        • Laskutus ja perintä

        Asiakaspalvelu

        Asiakaspalvelumme palvelee osoitteessa Tokkolantie 3, 16300 Orimattila. Ilmoitamme vedenjakeluun liittyvistä häiriötilanteista ja poikkeavista aukioloajoista verkkosivujemme etusivulla ajankohtaista-osiossa.

        Alle on listattu keskeisimmät asiakaspalveluun liittyvät toiminnot.

        Liittymissopimuksen laatiminen

        Sopimus tehdään noin kahden viikon kuluessa siitä, kun liittymishakemus ja kaikki siihen kuuluvat liitteet on toimitettu meille. Mikäli kiinteistön rakentamiseen halutaan käyttää rakennusaikaista vettä, on meille toimitettava vähintään liittymishakemus, jonka jälkeen vesi laskutetaan hinnastomme mukaisesti. Lisää tietoa löydät kohdasta Liittyminen vesi- ja jätevesiverkostoon (linkki liittymisasioihin).

        Omistajanvaihdokset

        Omistajanvaihdoksen yhteydessä tarvitsemme uusien omistajien tiedot (nimi, henkilötunnus/y-tunnus,laskutusosoite, puhelinnumero), vaihtoajankohdan mittarinlukeman ja loppulaskun lähetysosoitteen. Vanha omistaja vastaa liittymästä kunnes olemme saaneet uuden omistajan tiedot. Omistajanvaihdoksen voit ilmoittaa myös sähköisesti (linkki lomakkeeseen)

        Mittarilukeman ilmoittaminen

        Arviolaskutuksen piirissä olevilta pyydetään vesimittarin lukema kerran vuodessa maalis-huhtikuussa. Mittarinlukeman voi halutessaan ilmoittaa muulloinkin, jos esimerkiksi havaitsee arvioidun lukeman ja todellisen mittarinlukeman eron olevan suuri. Kerran vuodessa laskutettavilta pyydetään mittarinlukema syksyisin. Lisää tietoja löydät kohdasta mittarien luenta (linkki mittarienluentaan).

        Lisätietoja antaa toimistosihteeri Sanna Ahtiainen puh. 044 781 3579 tai sanna.ahtiainen@orimattila.fi.

        Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariita

        Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

        Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

         

        Päivystys
        0400 494 431

        Laskutus, liittymissopimukset
        044 781 3579

        Orimattilan Vesi
        Tokkolantie 3, 16300 ORIMATTILA
        Puh 044 781 3579

        Evästeet
        Saavutettavuusseloste
        Tietosuojaseloste

        2023 © Orimattilan Vesi
        • Etusivu
        • Ajankohtaista
        • Vesihuolto
          • Talousvesi
          • Jätevesi
          • Toiminta-alue
          • Vesihuollon kehittäminen
        • Asiakaspalvelu
          • Mittareiden luenta
          • Liittyminen vesi- ja jätevesiverkostoon
          • Hinnastot
          • Toimitus- ja sopimusehdot
          • Laskutus ja perintä
        • UKK
        • Lomakkeet
          • Liittymishakemus
          • Hakemus kvv työnjohtajaksi
          • Omistajanvaihdos
          • Suostumus käyttösopimuksen tekemiseen
          • Palautelomake
        • Linkit
        • Yhteystiedot